Archives

BeautyCollege weken

Kom langs voor een gezichtsanalyse + advies door één van onze cosmetisch artsen In dit gratis consult van 30 minuten, doen wij er echt alles aan om je van goed advies te voorzien. Hoe ziet ons aanbod er uit? Onze artsen Koffie & ontvangst Je wordt ontvangen door één van… [ Lees verder ]

Microdermabrasie

Gelaat

Microdermabrasie reinigt en stimuleert uw huid. Microdermabrasie is een medische behandeling ter ondersteuning van onze behandelingen voor huidverjonging en huidverbetering. Na een behandeling met microdermabrasie is uw huid schoner en zachter en ziet uw huid er gezonder uit. Verbetering van de huidconditie Voor een onregelmatige huid is microdermabrasie een goede… [ Lees verder ]

Fillers

Veel rimpels worden veroorzaakt doordat de huid door het verouderen slapper wordt. Ook het onderhuidse vet en het botvolume in uw gezicht verminderen, waardoor de huid steeds minder ondersteuning krijgt. Met fillers brengen we nieuw volume aan en worden rimpels zachter en minder zichtbaar. Natuurlijke contouren en een gladde huid… [ Lees verder ]

Injectables

Botox, Fillers

Met het verstrijken van de jaren verandert uw gezicht en vermindert de natuurlijke elasticiteit van uw huid. U kunt last krijgen van rimpels, volumeverlies en veranderde contouren. Soms kan het dan voelen alsof uw gezicht niet meer past bij hoe u zich van binnen voelt. Met injectables kunnen we het… [ Lees verder ]

Ooglidcorrectie

Ogen

Hangende oogleden veroorzaken een vermoeide uitstraling, hoofdpijn, irritatie van de ogen, tranende ogen en een verminderd zicht. Hangende oogleden zijn daarom voor veel mensen niet alleen cosmetisch storend, maar ook hinderlijk in het dagelijks functioneren. Met onze medische ooglidcorrectie verwijderen we de overtollige huid en zonodig onderhuids vetweefsel van het… [ Lees verder ]