DermaClinic is een groeiend bedrijf en geen dag is op de afdeling klantcontact & planning hetzelfde. Door de groei wordt het steeds belangrijker om onze processen en dienstverlening te optimaliseren. Wij staan ervoor om onze klanten goed te helpen en onze behandelaren te ondersteunen. Dat is prachtig werk én het kan soms best hectisch zijn!  Daarom vinden wij het belangrijk dat jij:

  • Met een glimlach ‘alle ballen in de lucht’ houdt, en ons als zelfverantwoordelijk team ondersteunt
  • Ons stimuleert in onze persoonlijke en professionele ontwikkeling
  • Klantgerichtheid, in- en extern, hoog in het vaandel hebt staan
  • Gedreven wordt door continue verbetering en gelooft  in “meten is weten”
  • Affiniteit hebt met de cosmetische branche
  • Een stevig én gezellig mens bent!

Wil je meer weten over deze vacature, lees dan verder of neem contact op met planning via secretariaat@dermaclinic.nl of met Natasja Baroch of Mirjam Slagter.

Word onze nieuwe collega!

Teamleider Klantcontact & planning

DermaClinic zoekt een teamleider Klantcontact die samen met een team van 3 bevlogen medewerkers klantcontact & planning vanuit het kantoor boven onze kliniek in hartje Groningen alles doet voor een optimale klantservice en planning.

Naast het managen van alle werkzaamheden op de afdeling zoals het afhandelen van digitale en telefonische aanvragen voor afspraken, digitaal agendabeheer en personeelsplanning van alle behandelaars op alle locaties en van je teamleden, ben je de spin in het web van onze organisatie als het gaat om klantservice en contact met (nieuwe en bestaande) klanten en de planning van medewerkers, vestigingen en salons.

Kortom een leuke job met veel uitdaging in de wereld van beauty.

Wat ga je doen?

Je bent verantwoordelijk voor klanttevredenheid en optimale klantservice en een optimale planning. Je verdeelt de werkzaamheden op de afdeling en je zorgt voor structuur en monitoring o.a. via rapportages uit het telefoniesysteem. Jouw taak is het behalen van de servicelevel agreements zoals korte wachttijden aan de telefoon, snelle afhandeling van digitale (aan)vragen en boekingen van behandelingen, optimaal agendabeheer. Je stuurt het team aan, helpt met coaching, zorgt voor ontwikkeling en kennis en voert functioneringsgesprekken. Klanten ontvangen snel en goed de juiste informatie en je voert administratieve taken uit. Bovendien pak je het initiatief om ook nieuwe communicatiekanalen in te zetten zoals what’s app en webchat.

Een greep uit je takenpakket

  • Verbeteracties identificeren en doorvoeren op basis van data (continu verbeteren)
  • Leidinggeven / dagelijkse aansturing van het team
  • Bewaken van de agenda’s van alle vestigingen en behandelaren met het oog op het beste commerciële resultaat
  • Meedraaien met het team, waar nodig en gewenst
  • Kwaliteitsmonitoring en coaching
  • Work force management (forecasting van werkzaamheden, planning, roostering)
  • Samenwerken met applicatiebeheer, administratie, marketing en behandelaren op de vestigingen
  • Je helpt nieuwe medewerkers met inwerken en verzorgt de planning voor inwerk- en trainingsprogramma’s

Wat biedt DermaClinic jou?

  • Uitdagend werk bij een dynamische en groeiende keten van cosmetische klinieken met ruimte voor nieuwe ideeën en eigen inbreng.
  • Jonge, deskundige, enthousiaste collega’s door het hele land
  • Een hecht, zelfredzaam team van drie collega’s die zeflstandig werken
  • Afwisselende werkzaamheden en een grote mate van zelfstandigheid
  • Marktconform salaris, op fulltime basis tussen de € 2.700 en € 3.400 per maand bruto (afhankelijk van ervaring)
  • 25 vakantie dagen, op fulltime basis en een pensioenregeling

Je herkent jezelf in het volgende profiel

  • HBO werk-en denkniveau
  • Een klantgerichte én commerciële instelling
  • Proactief en wendbaar
  • Zeer digitaal vaardig in geautomatiseerde klantsystemen en agendabeheer, je kan gemakkelijk schakelen tussen verschillende applicaties.
  • Handig met rapportages en/of Excel
  • Ervaring met klantcontact telefoniesystemen
  • Hands-on mentaliteit
  • In staat gedegen analyses en onderbouwde adviezen op te stellen
  • Affiniteit met beauty & gezondheid, een achtergrond in de medische wereld is een pré
  • Uitstekende communicatieve en coaching vaardigheden
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Vanuit de verantwoordelijkheid die je voelt voor je team en onze (potentiele) klanten vind je dat je dagelijks aanwezig moet zijn (ma t/m vrij).
  • Bereid om als het nodig is af en toe ‘s avonds of in het weekend de planning te checken
  • Je bent een vriendelijk en leuk mens!

Enthousiast geworden?

Dan zien we graag je CV en je motivatie tegemoet. Dat kan op de wijze of in de vorm die jij vindt passen bij jezelf én bij deze job. Mail naar personeel@dermaclinic.nl t.a.v. Mirjam Slagter (HR) 06-40658038.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Over DermaClinic

DermaClinic is dé toonaangevende cosmetische kliniek van Nederland op het gebied van huidverjonging en huidverbetering. De kliniek verbindt geneeskunde aan esthetiek, met een minimale toepassing van chirurgische ingrepen. We bieden een compleet aanbod in state of the art behandeltechnieken zoals injectables, ooglidcorrecties, laserbehandelingen, medische productbehandelingen, peelings en beautybehandelingen.

DermaClinic is volop in ontwikkeling. Op verschillende locaties in het land zijn de afgelopen jaren nieuwe vestigingen geopend. Op dit moment werken we vanuit acht locaties: Zwolle, Utrecht, Den Haag, Groningen, Arnhem, Tilburg, Haarlem en Den Bosch. Daarnaast werken we samen met schoonheidssalons door het hele land. Om onze cliënten te ondersteunen met thuisbehandelingen hebben we sinds oktober 2020 ons eigen lijn van huidverbeteringsproducten gelanceerd: C-ME skincare.

Het karakter van ons bedrijf

Bij DermaClinic werken wij volgens de volgende kernwaarden:

  • Eerlijk
  • Enthousiast
  • Verrassend
  • Stijlvol